czy można naprawić amortyzator koni ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mis
    Classic
    • 2005
    • 25

    czy można naprawić amortyzator koni ?

    Zamieszczone przez RomanS
    Żartując to można by jeszcze zamontować alkomat, który po dmuchnięciu decydowałby czy pozwoli kierowcy uruchomić auto :szeroki_usmiech
    mam wrażenie, że to niedaleka przyszłość :idea: :twisted:
    Etykieta zastępcza. Podpis w trakcie renowacji
  • michu
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2004
    • 235

    #2
    czy można naprawić amortyzator koni ?

    no właśnie dzisiaj przy przebiegu ok 110 kkm tylni lewy bezczelnie wypluł olej na podłogę w garażu. Czy można go jakoś naprawić, a jeśli to możliwe to gdzie ?

    I jeszcze pytanko czy ktoś ma już amortyzatory koni fsd ??
    - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

    Komentarz

    • Jabar1975
      RS
      • 2006
      • 3331

      #3
      Nie
      Generalnie konstrukcja jest nie rozbieralna i nie naprawialna - mozna jedynie pokusic sie o dobranie tzw. wkladu amortyzatora (koni ma takie cos) i wsadzic do srodka - obcietej kolumny - do niektorych aut nie wystepuja koni jako kompletna kolumna tylko jako takie wklady ktore bazuja na starym Mcphersonie. zawsze bedzie troche taniej

      Szczerze watpie zeby fsd sie szybko rozpowszechnilo (o ile cena jest wciaz na poziomie sprzed roku) - producent obiecuje duzo ale ciekawe czy rzeczywistosc jest rownie rozowa
      Druga sprawa to 110kkm na amory to i tak sporo (choc u mnie wytrzymaly 140kkm - i jak sprzedawalem auto to nic nie lalo - nie znam dalszych losow)
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz

      • michu
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2004
        • 235

        #4
        u mnie to one raczej ciężkie życie miały

        zastanawiam się jeszczeczy sobie nie zafundować zestawu 1150 z regulacją
        możesz podać tą cene z przed roku tak dlaorientacji bo jutro i tak zadzwonie do nich.
        - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

        Komentarz

        • Jabar1975
          RS
          • 2006
          • 3331

          #5
          jakies 2,5-3 razy tyle co normalne zolte koni (ja mialem zolte - a Ty?)
          nasza droga: www.wpzs.pl

          Komentarz

          • -Piotr-
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1018
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Czy w ogóle warto regenerować amortyzatory? Z pewnością tak , ale do samochodów nietypowych. Octavie zaliczaję się raczej do tych typowych, więc nie wydaje mi się aby brać to pod uwagę zwłaszcza, że dostępność tej części zamiennej jest dobra w różnych wariantach klasowych również.
            Czy się da zregenerować - owszem tak. Z zakładami, które regenerowały amortyzatory miałem kontakt w latach 90-tych, czy warto w obecnych czasach zajmować się tą działalniością tego nie sprawdzałem. Amortyzator nawet nierozbieralny najzwyczajniej był otwierany-rozcinany z jednej strony. Dorabiane były tulejki, które wkręcało sie w miejsce wycięcia. Wymiana bebechów, oleju, skręcenie w całość, kosmetyka i do klienta. Opis bardzo uproszczony, ale oddaje minimum informacji.
            Zamieszczone przez michu
            no właśnie dzisiaj przy przebiegu ok 110 kkm
            I tak długo na nich michu wytrzymałeś.
            O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
            KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
            O III czarna liftback - reaktywacja

            Komentarz

            • michu
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2004
              • 235

              #7
              zółte. W takim razie z fsd daje sobie spokój i chba skusze się na jakiegoś gwinta.
              Co z charakterystyką czy po naprawie( lub założeniu jednej nowej szt) będzie wszystko ok.
              - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

              Komentarz

              • -Piotr-
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1018
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez michu
                Co z charakterystyką czy po naprawie( lub założeniu jednej nowej szt) będzie wszystko ok
                Po takim przebiegu mało prawdopodobne. W obecnej chwili mniej, ale za jakiś czas odczujesz różnicę jak się ten starszy skończy i tak bedzie w koło Macieju.
                O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                O III czarna liftback - reaktywacja

                Komentarz

                • michu
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 235

                  #9
                  dzisiaj zapodam ceny koni jak tylko otworzą
                  - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    #10
                    Zamieszczone przez michu
                    Co z charakterystyką czy po naprawie( lub założeniu jednej nowej szt) będzie wszystko ok.
                    Nigdy nie wymienia sie jednej sztuki - zawsze parami tzn cala os (a najlepiej obie)
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • michu
                      Ambiente
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 235

                      #11
                      podaję orientacyne cenyn koni i czasy oczekiwania może kogoś zainteresuje chociaż i tak wszystkiego mozna się dowiedzieć pod numerem ze strony koni.com.pl wszystko brutto

                      żółte regulowane p. 652 ................................... od ręki
                      t. 341 z reg bez ściągania................................... połowa grudnia
                      t. 287 z reg po zdjęciu.................................. od ręki

                      FSD cały komplet bez srężyn 2358.................................... czas 3 tygodnie

                      zestaw 1150 gwint występuje ze sprężynami 3660 ............................3 tygodnie

                      wymieniam parę.
                      - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                      Komentarz

                      • Jabar1975
                        RS
                        • 2006
                        • 3331

                        #12
                        a powiedz mi jak sie reguluje bez sciagania tyl zolte koni w O1 ? - Pozostaja tylko warunki warsztatowe
                        nasza droga: www.wpzs.pl

                        Komentarz

                        • michu
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 235

                          #13
                          koni żółte na tył występują w dwóch odmianach :shock:
                          te starsze regulowane po zdjęcięciu z auta ( przez kręcenie tłokiem)
                          nowsze regulowane bezpośrednio na aucie ( mają oznaczenie 80-2761SPD3 )
                          tak wynikło z rozmowy telefonicznej.
                          Koniecznie chciałem je zamówieć tylko termin: połowa grudnia.
                          pozdrawiam
                          - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            michu, No tylko ze tyl ma chyba regulacje u gory amora, a wiec zeby tam sie dostac to trzeba albo kolo odkrecic, albo w warsztacie na kanale od spodu wkladac tam reke
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              michu, No tylko ze tyl ma chyba regulacje u gory amora, a wiec zeby tam sie dostac to trzeba albo kolo odkrecic, albo w warsztacie na kanale od spodu wkladac tam reke
                              wlasnie o to chodzi - polozenie amora jest na tyle nieszczesliwe ze nie ma tam dostepu
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz

                              • michu
                                Ambiente
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 235

                                #16
                                pisze co mi powiedział gość przez telefon, proponuje żeby ktoś zadzwonił i się dowiedział skoro mi nie wierzycie :lol:
                                tel. (22) 773 04 20
                                pozdrawiam
                                - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                                Komentarz


                                • #17
                                  michu, obejrzyj sobie KAYABA AGX....

                                  Można regulować w sporym zakresie bez wyzyty w serwisie

                                  Komplet do O1 około 1500 pln.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...